Untitled

Nu kommer jag mig faktiskt for att uppdatera! Heja mig!
Veckan har varit okej, mycket slappare an vanligt. Theo har varit sjuk ons-tors sa jag har fatt lite mer tid for mig sjalv eftersom jag inte har behovt vara med tjejerna exakt hela tiden. I mandags och tisdags sa slog jag nastan knut pa mig sjalv nar jag stadade huset, det var sa stokigt och smutsigt efter helgen, men det var bra att jag gjorde det for det betyder att jag knappt behovt gora nagot alls dom andra dagarna. Bara tvatta lite, sopa, diska och plocka undan. Skont!

I onsdags sa akte jag in till Wimbledon med forhoppning om att hitta ett par snygga boots/stovlar eller festskor. Det blev inget alls... Eller jo, jag hittade ett par helt perfekta boots pa 'New Look' MEN, de fanns bara i en storlek; 36. Jag provade bootsen och funderade lange och val pa ifall jag skulle kopa de eller inte for de var litegranna for sma. Jag bestamde mig for att inte kopa dem men jag kunde inte sluta tanka pa dem... Sa igar akte jag in till Kingston istallet, eftersom det finns ett gigantiskt 'New Look' dar, med hoga forvantningar om att hitta bootsen, i ratt storlek!
Men icke sa nicke. Inte en enda sko som liknade dem jag hade provat dagen innan fanns att hitta. Besvikelse. Pa bussen hem bestamde jag mig for att aka anda till Wimbledon och kolla pa bootsen igen. Det fanns en megaliten chans att de hade fatt in de i andra storlekar den dagen (en butiksexpedit sa att de skulle fa leveranser pa torsdagen) och om inte sa kunde jag prova storlek 36 igen. 
Skorna fanns kvar men de hade inte fatt sallskap av nagra storre kompisar sa jag provade igen. Och kopte dem. Haha! Jag var bara tvungen att ha dem! De gor lite ont men det ar nog inte for att de ar sma utan det har mer med sjalva modellen att gora och sa ar jag inte riktigt van vid att ha en 5 cm klack! De var lite trixiga att kora bil med.
Ellie sa att jag inte passade i dem och Theo blev helt chockad over att de var i storlek 3. Men Josie gillade de i alla fall. 

Jag kan fortfarande inte fatta att jag ska se Elliot Minor! Jag hade latt skippat McFly ifall jag hade fatt se en hel konsert med Elliot Minor istallet! Jag ska ga pa deras nasta turne, oavsett om det ar mitt i veckan eller inte. Jag bara MASTE! Och det ar sa kul med det nya forumet; Elliot Minorics Anonymous. Alla ni som gillar Elliot Minor; bli medlem!

I helgen sa blir det utgang i Camden, igen haha, med Josefine och inte sa mycket mer. Blir nog mest vila forutom det och sa Hollyoaks pa tv!
Idag har jag foljande inspelade program att titta pa: Coronation Street x 2, Heroes, I'm A Celebrity... Get Me Out Of Here! och sa kanske Midsomer Murders om jag hinner. Dagen ar raddad!

Dagens lat: Still Figuring Out - Elliot Minor (Nasta singel, everyone! Promota, promota, promota!)

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0