Tråk.

Josefine har upplyst mig om att 'The View' är värda att lyssna på.´
Tack för det.

Följande saker har hänt idag:
Tjugo i åtta vaknade jag av att jag var täppt i näsan
Klockan tio i nio gick jag ner och gjorde frukost.
Klockan nio började Hollyoaks. Det var bra.
Klockan halv tolv var det slut.
Sedan klädde jag på mig.
Klockan halv två så åt vi middag samtidigt som vi såg Strictly Come Dancing och sen Robin Hood.
Klockan kvart i tre åkte familjen iväg och jag blev ensam hemma. :whee:
Jag satt vid datorn.
Pratade med familjen.
Sedan tog jag ett bad.
Åt.
Sedan gick jag tillbaka till datorn.

Jösses, spännande va? Erkänn, det var så spännande att ni inte ens kunde läsa slutet på listan?!  -________-

Nu ska jag gå och göra mer spännande saker! Vi ses.


Dagens låt: Machines - Biffy Clyro

I would dig a thousand holes, to lay next to you
I would dig a thosand more if I needed to

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0