Traaadigt...

Tråkigt att ligga i sängen en dag till. Fast jag duschade faktiskt innan så det betyder att jag är på bättringsvägen i alla fall. Så skönt det var. Har inte duschat sen i tisdags... Heh.
Sov hela natten och drömde ingenting alls. Vaknade klockan nio och var jättetäppt i näsan så fick snyta mig, ta nässpray och hålla på och sen var det ju ingen idé att somna om.
Har bara kollat på massa tv sen dess. Vänner, Mobileact unsigned och lite sånt där på T4.

Egentligen skulle Josefine och jag lekt turister i London idag men det blir inget av det. Förhoppningsvis orkar jag med att ta en fika eller så imorgon. Jag måste träffa Josefine!! Det är hemskt när vi inte ses på helgerna... Det är så tråkigt och jag får sån Josefine-abstinens. Och hon får Malin-abstinens! Det är inget att skratta åt. Vi lever för helgerna, faktiskt.

Idag ska jag nog beta av lite musik på min nedladdningslista, i brist på annat att göra. På den står bland annat Biffy Clyro, The Wombats, The Rocket Summer, Black Rebel Motorcycle Club och Foo Fighters. Skyll på Jossan! Det är hennes fel alltihopa... Haha! Eller ja, förutom The Rocket Summer för det är Rizs fel. Vad fjöntigt det ser ut när man måste lägga till ett s efter Riz bara för att det är genitiv. Det ser bättre ut på engelska! Riz's.


Mina näsdukar är slut igen. Igår tog jag slut på tre och ett halvt paket. Den andra halvan av det fjärde paketet är slut nu... Måste hämta fler. Och jag saknar idominsalva! Min näsa är jätteröd och helt förstörd av allt snytande. De har bara vaselin här och det svider... När jag åker tillbaka hit i januari så ska jag ta med mig svenskt nässpray och idominsalva. Jag kommer säkert inte behöva det bara för det men man vet ju aldrig. Och en osthyvel! Jag stör mig på att man måste skära osten med kniv här... Lagom knasigt liksom. Och komplicerat! En osthyvel skulle göra mitt liv mycket lättare.

Dagens låt: It Is You (I Have Loved) - Dana Glover (Shrek soundtrack).


Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0