*skutt skutt*

Idag har varit en superrolig och megabra dag! :D
Jag gjorde de sista stora grejerna på min städningslista i förmiddags så jag behöver bara göra lite småsaker imorgon som att damma några speglar, mitt rum (ey, det är så äckligt haha) och tvätta lite. Jag kände mig så duktig när jag gjort allt! Huset är jätterent och jätteprydligt nu.

John tittade över för det skulle komma en kontrollant och kolla på loftet och se så att allt är säkert och sådär. Medan han väntade på att den där kontrollanten skulle komma så tog han itu med att göra rent glastaket i konservatoriet. Det gjorde han genom att fyllka hinkar med vatten och kasta ut från badrumsfönstret! Vet inte om det var särskilt effektivt men det var ganska roligt... Jag satt vid datorn i lekrummet (som är precis bredvid konservatoriet) och helt plötsligt kommer det värsta vattenfallet nerdansade! Hahaha och sen kommer Bootsy (katten) nerglidande också! Hahahaha! Det var så fruktansvärt roligt, jag kunde inte sluta skratta! Han gled hela vägen ner till kanten och sen försökte han smita ut till sidan på taket men det gick inte så bra så han flög ner på marken! Hahahah! Oh det var så himla roligt...
Ibland så brukar han klättra runt där uppe runt badrumsfönstret och det händer att vi släpper in honom där också när han sitter där utanför och galer. Han trodde nog att det var jag som var och grejade i badrummet och förväntade sig att få komma in... Hahaha!

Oooooch... ELLIOT MINOR SKA VARA FÖRBAND TILL MCFLY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bästa grejen på LÄÄÄÄÄNGE! Alltså, jag ser mer fram emot dem än McFly! Ska äntligen, äntligen få se dom! Ååååh så himla underbart....
Den dagen kommer nog bli den bästa i mitt liv, jag lovar! Kat kommer ner från Newcastle, jag ska träffa Ylva, se Elliot Minor (<333), McFly och sen dagen efter så kommer Maria hit! Jaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Nä, jag kan inte skriva mer, jag är alldeles för uppspelt! Nu ska jag och Theo åka och tanka bilen. See you later, alligator!


Dagens låt: One Last Kiss - Madina Lake

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0