Regn och rusk.

Camden var en mindre katastrof. Eller ja, det var kanske inte SÅ farligt men jäkligt tråkigt var det. Kändes surt att betala 9 pund i dörren på Barfly när de spelade så dålig musik... Och det var jättekö och tretusen personer därinne. Och så Jeremy. Hahaha! Ja, han var ju ingen höjdare som sagt, Jossan. xD

Igår var det slappedag. Vaknade av mitt alarm tio minuter innan Hollyoaks skulle börja, hehe. Fixade lite snabb frukost och kröp tillbaka ner i sängen och gick inte upp förrän programmet var slut några timmar senare. Väldigt skönt. Sen duschade jag och började storstäda mitt lilla krypin. Sorterade om lite och rensade på mitt extremt stökiga bord så nu är här väldigt fint och städat inne.

Har börjat planera lite löst (mest i huvdet än så länge) gällande Elliot Minor promotion. Vi har en massa idéer och i stort sett alla verkar involvera ballonger på ett eller annat sätt haha... Och flyers. Flyers och ballonger. Ser fram emot det väldigt mycket. Blir nog någon gång i December, tror jag.
 Riz och jag ska beställa saker till varandra imorgon! Ser fram emot det! Och jag ska, förhoppningsivs, få bli admin på EMA MySpacen också! Yay! Jag är redan admin på EMA forumet så det känns ju ganska passande.... Inte för att det är så komplicerat när vi bara har 15 medlemmar (kom igen, bli medlem! EMA) men ändå.  

På fredag ska se Theo se Pigeon Detectives med en kompis. Jag är JÄTTEAVUNDSJUK! Vill också se dem...

Nä, dags att köra till skolan och hämta Josie och Ellie. Dagen går så fort, vill ha mer tid för mig själv! 

Dagens låt: Vad som helst med Elliot Minor. <3 

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0