Igen!

Gissa vad som hänt? Boilern har stängt av sig själv. För åttionde gången. Jag upptäckte det runt tolv-tiden idag och ringde till Theo. Hon ringde sen till rörmokaren som sa att han skulle komma vid halv sju ikväll. Det är om två timmar och den har redan varit avstängd i minst fyra timmar men säkert fler eftersom det var svinkallt i huset när jag väl upptäckte att den stängt av sig... Åh. Det är egentligen väldigt enkelt fixat, man kan bara gå in och starta om den. Men inte särskilt smart att göra det eftersom rörmokaren måste ta en ordentlig titt på den nu. Det är ju, som sagt, inte första gången den stängt av sig utan att fråga först. Hmmf.

Ikväll så kommer Theos vän Anita hit. Hon ska bo här ett par dagar eftersom hon och hennes pojkvän håller på att flytta till en annan lägenhet så just nu är hon hemlös. Heh. Jag har gjort köttfärssås och så fort Ms Fuller (tjejernas hemlärare) går hem så ska jag sätta på pasta. Hunger!
Det som är bra med att Anita kommer hit och bor är att Theo är ledig från jobbet imorgon vilket betyder att jag inte behöver hämta Ellie och Josie från skolan! Wheehay! Så, morgondagen kommer att spenderas i Wimbledon och jag ska handla seriöst mycket julklappar.
Jag vet vad jag ska köpa till mamma, pappa, Erik, Niklas, Emma (om jag kan hitta det), Ellie, Josie och Theo (delvis). De enda julklappar jag köpt än så länge är till Karin och Maria. Har dock ingen som helst aning om vad jag ska ge till Inger, Morfar och Kat. Kat är svårast för jag vet inte alls vad hon vill ha... Jag hade kunnat ge henne Elliot Minor pins men jag vill inte beställa pins för 3 pund när det kostar dubbelt så mycket att få dem levererade...

Ohh imorgon så släpps det biljetter till Paramores extrainsatta konsertdatum! Och de spelar i London en lördag! :whee: Lätt att jag kommer vara där! Biljetterna finns till försäljning fr o m klockan nio imorgonbitti så jag kommer köra hem fort som bara den från skolan och rusa upp till datorn! Haha.

Nej fy attsingen vad kallt det är... Senast jag kollade var det 16.5 grader här inne men det kan mycket väl ha sjunkit sedan dess. Jag är bara glad att det inte är lika kallt ute denna veckan som förra. Då var det minusgrader och då hade det säkert varit grymt mycket värre här inne... Hjälp! Det blir nog skidunderställ som pyjamas inatt. Jag är jätteglad att jag tog med det hit! Det har räddat mig från köldskador många nätter.

Dagens låt: We Are Broken - Paramore

Åsikter?
Författare: Kicki

gumman...fixar du paramore (vilket jag är säker på att du gör) då får du digga järnet åt mig med...jag är så avis. ;P
men jag får va glad ändå. ;)

2007-11-21 @ 09:51:20
URL: http://mmmusikfreak.blogg.se

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0