I brist på annat...

Jag har tråkigt. Så därför tänker jag lägga upp albumlistan. Ja, alltså inte den officiella albumlistan som visar hur mycket de populäraste albumen sålt under veckan som gått. Nej, nej utan albumen jag ska köpa när tillfälle ges. Har bestämt mig för att inhandla varenda ett någon gång under våren. Jag tänker inte köpa en skiva till förrän jag har inhandlat alla mina julklappar och varit på den sista McFly-konserten. Annars så kan det sluta illa.
Här är listan i alla fall. Och den är inte utformad i någon som helst ordning utan bara som det föll sig!

Paramore - All We Know Is Falling
+44 - When Your Heart Stops Beating
Lostprophets - Fake Sound of Progress
30 Seconds To Mars - A Beautiful Lie
New Found Glory - From The Screen To Your Stereo
New Found Glory - From The Screen To Your Stereo Vol. 2
New Found Glory - Coming Home
New Found Glory - Catalyst
New Found Glory - Sticks & Stones
New Found Glory - New Found Glory
Gallows - Orchestra of Wolves
The Hives - The Black And White Album
The Hives - Tyrannosaurus Hives
The Hives - Barely Legal
The Hives - Veni Vidi Vicious
Enter Shikari - Take To The Skies
The Wombats - A Guide To Love, Loss And Desperation
Arctic Monkeys - Whatever People Say I Am, That's What I'm Not
Arctic Monkeys - Favourite Worst Nightmare
The Used - Lies For The Liars
The Used - In Love And Death
The Used - Maybe Memories
The Used - The Used
Scouting For Girls - Scouting For Girls


Vidare så listade jag också x antal band som jag ska "kolla upp" för att se om dem är något att ha.

Här har vi dem.

Kings Of Leon
Black Rebel Motorcycle Club
Bloc Party
Hadouken!
Maximo Park
The Twang
The View
The Enemy
The Horrors
MIA
Joe Lean & The Jing Jang Jong
Stone Roses
Does it offend you, yeah?
Muse
Cut Off Your Hands
Holy Fuck

Så jag har lite att göra. När pengar finns, vill säga. Det enda jag kan göra under tiden är att utvidga listan!


Åsikter?
Författare: josefine

pa sista listan vet jag att 7 ar varda att kopa ;)
men halla?! does it offend you yeah va ju apdaliga!!?

2007-11-25 @ 15:40:36

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0