Hallelujah och julklappsshopping.

Paramore den 2 februari! Jajemän. Biljett grejades i ett nafs imorse! :whee: Ser fram emot det väldigt mycket! Så härligt att det är en lördag också ju... Bra konserter på lördagar är sällsynt i London, tyvärr. Hade det inte varit det så hade jag gått oftare. Men skitsamma. Jag ska se Paramore! Halleluuujaaaah! Hahaha.

Efter att jag fixat Paramore-biljetten så åkte jag in till Wimbledon för att köpa julklappar. Har fixat till Emma, mamma, pappa (delvis), Josefine och Erik (delvis). Jag vet vad jag ska köpa till Niklas, men jag hittade det inte. Jag vet dock vart jag ska kolla för att få tag i det, hehe. Jag vågar inte skriva för mycket här. Man vet ju aldrig vem som läser...
Klarade nästan av att inte köpa något till mig själv. Men dem hade ju lite erbjudanden på HMV som jag inte kunde motstå... Nu börjar jag faktiskt seriöst undra hur jag ska få hem alla skivor. Jag har en hel trave som jag köpt sedan jag kom hit plus alla McFly-skivorna som jag hade med mig när jag kom.

Jag glömde berätta om stormen vi hade för ett par nätter sedan! I måndagskväll närmare bestämt. Det kom skurar hela dagen och på kvällen så tog det i ordentligt och regnade riktigt jäkla mycket. Det blev lite översvämningar på vissa ställen till och med. Jag satt i mitt rum och helt plötsligt så blinkade det till utanför fönstret. "Åska?" tänkte jag "Nä, inte i november!" men några sekunder senare kom det en knall... Hjälp! Åska på natten, usch usch. Allt som allt kom det bara fyra knallar men fy fasiken vilket muller! Den tredje var värst... Det var så nära att hela huset skakade och rutorna skallrade. Jag skojar inte!
Theo var livrädd och kom in på mitt rum för att prata. Morgonen efter frågade hon om jag sovit något "Nja, inte så bra" sa jag. "Ja, jag kunde ju i alla fall inte sova efter att jag varit inne hos dig! Det blev värre då!" Hahaha. Bara för att jag sagt att man ska dra ut alla kontakter, inte vara på ovanvåningen, hålla sig borta från fönster och inte prata i telefon när det åskar. Hon hade aldrig hört något av det. Dock sa hon till mig att jag skulle ta av mig glasögonen eftersom det var metal i dem. Jag vet inte om hon skojade eller inte.

Nu ska jag julpyssla lite och bränna några mix-skivor som jag ska ge bort i julklapp. Eller det kanske jag inte ska skriva här? ;D
Jag köpte i alla fall set på Tesco så jag kan göra egna julkort! Köpte två olika men det fanns ett annat som också var ganska fint. Om de här tar slut (varje set ger 5 kort) så köper jag det också. Men det är det nog ingen som är intresserad av att veta, haha...

Dagens låt: We Are Broken - Paramore <3

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0