Ali Paul, why did you fall?

Ali, Ali Paul, why did you fall?
We know you didn't deserve this at all
We miss you Ali Paul
Why did you fall?
My silly little Indian fool

Imorgon måste alla hålla tummarna! Då går Elliot Minors The White One Is Evil in på Englandslistan. Frågan är bara på vilken plats... Jag har gjort vad jag ska, har köpt alla singelformaten plus ett plektrumhalsband! Ska ladda ner en annan version av TWOIE på iTunes också så att den räknas i statistiken. Fasiken vad fräckt om dem blivit topp 10!

Jag är sjuk. Vaknade imorse och var helt tjock i halsen, täppt i näsan och kände mig allmänt hängig. När jag kom ner gjorde Theo te till mig och sa till mig att stanna hemma hela dagen, som om jag hade tänkt gå någonstans så här... Låg på soffan och kollade på Hem till gården och Coronation street medan dem andra höll på att flytta omkring Josies och Theos grejer. Efter ett tag kom Josie ner och tittade på mig och sa: "Du vet att du inte kan ligga där hela dagen." Eh? Jag är SJUK! Tack för omtanken, liksom.

Blev ingen bio och ingen bilkörning idag heller. Hade min andra körlektion igår och min lärare tyckte att jag skulle ha två lektioner till varav en skulle vara i två timmar så att jag skulle kunna köra på A3... Jag ska köra barnen till skolan!På sin höjd köra till Tesco och handla. Jag behöver inte fyra lektioner för det... Det känns tillräckligt bra som det är. Jag har en tendens att dra till höger, haha, och det är lite förvirrande eftersom allting är precis tvärtom mot hemma. Helt plötsligt kan en gata bli enkelriktad som innan gått i båda riktningarna.

Jag längtar till julen! Det ska bli så roligt att komma hem och det ska bli så roligt att få köpa julklappar till alla... Ska börja planera snart vad alla ska få! Ska köpa mig en riktigt fin röd klänning och ett par fina skor innan jag åker hem också som jag kan ha på mig på julafton.


Dagens låt: Jessica (Dark Angel version) - Elliot Minor

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0