3!

Men vad är detta? Tredje blogginlägget på en dag? Oj, jag måste vara sjuk. Nej vänta, det är jag ju! Ha. Ha. Ha.

Tänkte bara berätta att just nu så är England INTE kvalificerat till EM. Hela landet står stilla. Jag har fönstret öppet och jag hör inte ett ljud. Det blåser inte ens och det har slutat regna. Det är cirka 2 minuter plus tilläggstid kvar av matchen och det står, just nu, 2-3. T o m Theo och hennes vänner därnere har slagit över på fotbollen fast dem inte är så jätteintresserade. I England så kollar man, även fast man hatar fotboll. Så är det bara.
Jag också. Jag måste ju se fiaskot... När England kvitterade så hörde jag grannens vrål genom ventilen, haha.

Matchklockan närmar sig nittio minuter. Jag ska stänga av musiken och lyssna på vad kommentatorerna säger istället. Oj oj oj. Tre minuters tillägg. Nerver, nerver.

Och just det, Grattis till Sverige som klarade sig vidare! Det måste vi fira.

En och en halv minut kvar. Fortfarande 2-3. Undrar om det är någon som känner för att storma planen efteråt?

En minut kvar av tillägget. Sammanbitet på bänken. Vissel från publiken.


En halv minut kvar.


Slut. Inget England i EM. Aj aj aj aj.

Oh de spelar visst på Wembley! Jag ska dit om ett par veckor! :whee:  Jäklar vad stort det är! En liten parentes bara. Oj så deppigt det blev i rutan nu... Jag klarar nästan inte av det. Hjälp.

Nä, en god natts sömn på det.


Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0