Ursäkta!

Jag är inte död, jag har bara varit väldigt upptagen!
I korta drag har följande hänt:

Massa, massa städning.
Mer städning.
McFly och Elliot Minor live på Wembley!!!!!!!!!!
Jag har träffat Kat (!), Ylva och Amanda.
Maria har bott här över helgen!
Jag, Maria och Josefine var på KoKo i Camden.
Maria och jag shoppade i Camden och på Oxford street.
Maria och jag gick på bio och Pizza Hut.
Jag lämnade Maria på tågstationen.
Jag har haft ont i örat igen.
Jag har köpt McFly dvd:n och b-side skivan!
Jag har köpt nästan alla julklappar.
Det är drygt en vecka tills jag åker hem!!!!!!
Nu måste jag åka igen. Ordentligt uppdatering kommer snart.

Åsikter?
Författare: Jenny

Ååh, Koko!! Aww, nu kommer minnena från Hanson tillbaks. :') Visst är där såå läckert!?

2007-12-19 @ 16:22:57
URL: http://sessisen.blogg.se

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0