Tonight you look so pretty, yes you do

Oh yeah! Idag har jag varit hos tandläkaren (inga hål!), hos Synsam och gått på stan i Ystad med mamma. Och när kom jag hem? Jo, igårkväll. Snacka om att vara effektiv... Imorgon så ska jag klippa mig och sen hälsa på hos Emma. Till helgen blir det förhoppningsvis inte lika mycket "köra Skåne runt" och lite mer lugn och vila. 
Men det ska bli kul att träffa Emma. Hej! 

Findus har, i praktiken, bott i mitt rum sedan jag kom hem... Mamma sa att han inte ens varit här inne när jag varit borta. När jag kom igårkväll så var han lite reserverad men tinade upp efter ett tag när han insåg att det bara var jag. Haha! Så nu är allt bra igen. 

Åh det är SÅ skönt att vara hemma! Men jag saknar Josefine... Det är det enda minuset. Om vi bara bott närmre varandra!! 


Dagens låt: Golden Touch - Razorlight  


Åsikter?
Författare: josefine

TUR att vi har ett helt halvår att hänga och slänga sen ;DD

2007-12-20 @ 20:33:23

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0