Snart hemma!

Yes! Imorgon sker det... Jag ska åka hem!!!! Bara över jul förvisso, men jag längtar jättejättemycket! Åh vad vi ska kramas på flygplatsen allihopa!
Jag har packat allt som jag kan packa just nu... Ca 3 kgs övervikt, hehe. Men mitt mål är att ta hem en del saker redan nu och ha ännu mindre med mig tillbaka i januari. Nu har jag ju en del julklappar och sånt med så jag får skylla på det. Jag slapp betala övervikten förra gången men jag kommer säkert hamna hos en sur, stressad flygvärdinna denna gången som inte låter mig slippa undan. Ahja, det får väl gå! 

Nu ska jag ta ett bad och sen packa det sista och sen sova. Godnatt alla!



Dagens låt: Born To Run (Live Lounge Tour) - McFly  


Åsikter?
Författare: Mariam

Hoppas du får det kul i Sverige =D

2007-12-19 @ 19:16:29

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0