Palla uppdatera...

Jag orkar inte dra allt som hände förra veckan och i helgen... Palla, säger jag bara.

Snart åker jag hem!!! Ska bli jätteskönt och jag längtar jättemycket tills jag får träffa alla igen och komma hem till mysiga Sverige! Fast först är det en hel del som måste fixas. Ska köpa Ellie och Josies julklappar, slå in dom plus Theos och Josefines klappar, bestämma vad jag ska lämna kvar och vad jag ska packa ner, klura ut HUR jag ska kunna packa ner allt som jag bestämmer mig för att ta hem... SUCK! När jag sa det till Theo sa hon "Åh men då betyder det att du säkert kommer tillbaka efter jul!" Haha, hon är livrädd för att jag ska ringa hemifrån en dag och säga att jag stannar i Sverige.
Nejnej, jag tänker åka tillbaka. Det händer en sån massa kul saker till våren så jag kan verkligen inte stanna hemma! Jag har redan biljetter till tre gig (Paramore i februari, Elliot Minor i april och Pigeon Detectives i juni) och sen planerar jag och Josselossan en massa resor hit och dit. Vi funderar på Brighton och kanske en helg i Paris (bara två timmar bort med tåg!). Sen har jag planer på att åka upp till Newcastle och hälsa på Kat och sedan kommer ju min kära familj förhoppningsvis hit någon gång runt påsk. Förresten, mamma, så har jag fått datum och påsken och påsklovet är inte samtidigt här i år, av någon anledning...

Jag är lite ledsen över att jag inte får se något luciatåg i år... Jag försökte förklara för Theo vad lucia var för något men det gick inte så bra. Hon tyckte det lät helskumt, haha.

Nu ska jag gå och lägga mig. Ja, du läste rätt. Jag försov mig lite imorse och har fortfarande en del sömn att ta igen så det är lika bra att tänka på refrängen redan, fast klockan inte ens är nio.
Godnatt på er!

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0