Oooh La.

Jag har så tråååkigt! Och så känns det som om jag ska bli förkyld igen... Jag har faktiskt haft min beskärda del av sjukdomar denna hösten, det räcker nu liksom.

Jag lyssnade på Machines innan. Den låten kommer alltid påminna mig om England och Josefine. Har en känsla av att jag kommer gråta varenda gång jag hör den när allt med England väl är över.

Har laddat ner tre miljoner McFly videor från McFly Media nu ikväll. Har inte brytt mig ett skvatt om den sidan sen typ oktober så jag ligger lite efter med tanke på hur mycket killarna varit på tv nu i höst... Har inte sett KCA än ens! Och det var i oktober, haha. Nu tvingar jag mig att ladda ner så jag kan titta på allt senare på lovet och mysa! Kollade på några videor igårkväll och såg bl a UCAP Season 2 videorna. Blev glatt överraskad när intro videon från GH turnén var med, haha! Den är så fruktansvärt rolig... Harry är bara bäst!

Nu ska jag gå och ha tråkigt någon annanstans. På nätet då.


Dagens låt: Teddy Picker - Arctic Monkeys

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0