McFly's Ultimate Playlist

Jag hade lite tråkigt så för att inte avlida på kuppen bestämde jag mig för att knåpa ihop McFly's Ultimate Playlist. Dvs. alla låtar, i den ordning, som jag skulle vilja höra live! Jag bestämde mig för att kasta om lite här och där, ta med några b-sides, välja och vraka mellan ALLA låtar de någonsin gjort/spelat in. Det blev kanske lite för många "sega" låtar för att det ska bli en jättebra konsert, det ska ju vara lite fart på tillställningen, men det får gå ändå.


1. 5 Colours In Her Hair

2. Silence Is A Scary Sound

3. Obviously

4. Don't Know Why

5. Born To Run

6. Sorry's Not Good Enough

7. Too Close For Comfort

8. She Left Me

9. The Heart Never Lies

10. The Way You Make Me Feel

11. No Worries

12. Bubble Wrap

13. I Wanna Hold You

14. All About You


15. Star Girl

16. Transylvania


Kändes som om det skulle bli intressant om dem, för en gångs skull, öppnade med 5 colours istället för att avsluta med den. Visst, det blir alltid en jättegrym avslutning med den, men dem har kört med det tre turnéer i rad och det hade faktiskt varit lite kul med något helt nytt. Och visst hade man blivit lite överraskad om det första man hör är introt till 5 colours och sen springer killarna ut på scenen? Jag tror också att Transylvania hade fungerat riktigt bra som sista låt, den är en riktig publikfavorit och går hem hos de flesta! Så, vad tycker ni då om min lista?


Dagens låt: The Way You Make Me Feel - McFly


Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0