Elliot Minor!

:whee:

Tänk vad en felstavning kan leda till, haha...
Jag är helt uppskruvad nu! Lyssnade på Elliot Minor hela kvällen igår och det kommer bli så HELA dagen idag med, jag lovar. Särskilt vissa låtar! Fy fasiken vad jag längtar till den 12 april nu! Jag ska fanimej stå längst fram framför Alex och jag bryr mig inte ett skit om att jag måste gå upp klockan sex, eller kanske ännu tidigare, så jag kan vara där fööööörst. Tror inte jag behöver vara där kvällen innan, det är liiite extremt. Men ja, köa ska jag, så är det bara! För JAG ska vara LÄNGST FRAM! Och röja järnet!

:whee:


Dagens låt: Hugget mellan The Broken Minor och Still Figuring Out. <3



Åsikter?
Författare: Mariam

ville bara säga: visste du att paramore och nfg ska komma till sthlm i typ feb :D jag tror det e samma konsert som den du ska på. Min kompisberättade för mig idag o jag typ :O MÅSTE allt hända i stockholm?:(

2007-12-25 @ 21:45:03
Författare: Soofie

Flashback asså, trevligt hur kom det sig? :)

2007-12-29 @ 13:16:10

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0