Tidsfördriv.

HAR DU:
Folköl i kylen? Nej.
Något husdjur? Tja, de är hemma i Sverige.
Någon favoriträtt? Pizza med tomat och mozzarella.
Någon flick/pojkvän? Nej.
Puder på dig? Nej jag använder inte puder.
Några framtidsplaner? Stanna i London för evigt, kanske?
En levande tro? Huh?
Någon sjukdom? Inte vad jag vet.
Gymkort? Aldrig i livet.
Några kärleksproblem? Nä du.
En homosexuell kompis? Inte som jag vet om.
Någon favoritlåt? Fråga inte!!
Duschat idag? Jadå.
Någon kompis som snarkar? Yes box.
Någon vän som spelar i ett band? Ja.
Några MVG? Jadå, men alltså... Skolan är ju slut.
Någon som förstår dig? Vem kan förstå mig?!
Tuff kompis som kan försvara dig? Kanske det!
Något beroende? Te och McFly.
Fikat idag? Te?
Något favoritmärke? Hm. Nä.
Nagellack? Inte just nu.
Någon vän som bor i ett annat land? Ha, ja. Just nu bor alla mina IRL vänner i ett annat land... xD

VEM..
Avskyr du? Ingen särskild, men folk som inte hör av sig är ju kanske inte så kul?
Delar du mest minnen med? Min familj och mina barndomsvänner.
Längtar du mest efter? Familjen, såklart. Och Findus!
Stör du dig på? Tja, alltid kan man hitta någon...
Gosar du med? Mina lååånga, engelska kuddar.
Lagar mat? Uhm Theo men jag lär få göra det när skolan börjar.
Diskar? Jag eller diskmaskinen.
Städar ditt rum? Jag.
Tror att den är något? Den otrevliga damen på läkarmottagninen här i New Malden.

VILKEN..
Tidning läser du? Inte så många. Kanske heat, Kerrang! eller CosmoGirl!.
Buss åker du oftast? Hum, förr var det alltid 303:an men nu lär de väl bli 131:an.
Frisyr har du? Vanlig?
Dag fyller du år? 15 maj.
Årstid föredrar du? Jag gillar i.
Stad är du uppväxt i? Stad är väl att ta i men jag är uppväxt i V.Nöbbelöv.

VAD..
Gör du nu? Har tråkigt, lyssnar på musik, dricker te och chattar med Mariam.
Gör dig till en bra människa? Jag... vet inte?
Gör dig till en dålig människa? Jag märker inte detaljer.
Vill du arbeta med? Jag vill bli översättare.
Är roligast just nu? Att jag bor i London!
Har du på dig nu? En röd topp med vita prickar och mina svarta haremsbyxor.
Har du för smink? Bara litegranna mascara.
Äger du för skor? Mest Converse.
Har du för skostorlek? 36-37.
Läser du för bok? Ängeln på sjunde trappsteget och en kartbok över Londons alla gator.
Ska du göra nu? Ha mer tråkigt? kanske kolla på OC.
Hur ska din drömkille/tjej vara/se ut? Som Dougie.
Kallt ute? Nej för i helsike.
Idrottar du? Tssk.
Elitnivå? HAHA!
Var det sista du åt? En blåbärsmuffin.

Har du en gitarr? Naj.
Vilket land vill du helst besöka? England står alltid överst på min lista men jag är redan där så... Australien.
Tycker du om dataspelsvåld? Absolut inte!
Mario eller sonic? Mario!
Har du bra hörsel? Sådär.
Tycker du om sånt här? Nej.
Har du några trummor? Naj.
Tittar du mycket på TV? Aldrig.
Senast spelade dataspel? Midtown Madness med Erik!
Har du någon piercing? Ja, i näsan.
Har du någon tatuering? Nej, men några stjärnor på foten hade inte varit helt fel.
Är du rik? Fnys.
Tycker du om indiepopare? Vad är det?
Är du arbetarklass? Jag arbetar så... Ja?
Har du bra betyg? Jag bryr mig inte, skolan är slut.
Vad har du för matte betyg? G.
Vad är klockan när du gör detta? 21:58.

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0