Spending my time

Dagen spenderades i Ystad, delvis med kära lilla Sarah, och det var trevligt men varmt. Jag var faktiskt uppe redan halv nio imorse! Jag vet inte vad som har hänt men nuförtiden har jag en, så kallat, normal dygnsrytm. Antagligen lika bra att behålla den eftersom det kommer att bli tidiga morgnar från och med nästa onsdag. I alla fall, jag kom till Ystad vid halv elva och hittade, förvånande nog, en ledig p-ruta direkt. Jag var inställd på att få leta i en halvtimme men det gick oväntat smärtfritt, en glad överraskning. Haha!
Sen gick jag till Pressbyrån och köpte frimärken för 55 kronor. Ylvas brev fick två och paketet till Mariam fyra stycken... Gick en snabb runda i affärerna och var bl. a i bokhandeln för att kolla om de hade 'Twilight' men det hade de inte. Det är ingen större idé att beställa den eftersom sådant brukar ta lite tid så jag gick därifrån tomhänt. Får väl inhandla den i London istället. Sedan vandrade jag tillbaka ner till stationen där jag mötte upp Sarah och sedan gick vi till Snuggles för att fika och snacka lite, vääldigt trevligt. Vi kollade på norska militärer med lustiga hattar och tyckte synd om de eftersom de var så varmt klädda... När Sarah åkt hem igen så körde jag till Elgiganten för att inhandla ett styck laptopväska och tomma cd-skivor. Min bil hade ju, naturligtvis, stått i solen så jag höll på att dö av värmeslag på vägen hem. Jag passade också på att lämna in de sista timlistorna. Ser fram emot juli-lönen väääldigt mycket...!

Ikväll så ska jag prata lite med Theo på telefon, om hon ringer. Gör hon inte det så lär det väl bli imorgon. Av någon anledning gör det mig lite nervös... Antar att det är för att jag inte är riktigt van vid att prata engelska än. Måste ju vänja mig vid det så det är lika bra att ta tjuren vid hornen, finns ju inte så många alternativ direkt. Hehe. Ska passa på att fråga henne om hon och tjejerna vill följa med på någon av McFly-konserterna. Chanserna är ganska små men man kan ju alltid fråga...

Dagens låt: Hela Min Värld - Sissel Kyrkjebö (från Den Lilla Sjöjungfrun)


Åsikter?
Författare: Sarah

Nu har jag bokmärkt din bloggsida ;) ska följa varenda dag :D hade trevligt på vår fikastund. Hoppas du får det jättebra i England :) kramar

2007-08-15 @ 17:39:56

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0