Packa, packa, packa...

Att packa kan vara så jäkla jobbigt! Det känns som om jag inte har gjort annat idag än att packa ner kläder, packa upp kläder, packa om kläder, vika hit och vika dit. När jag väl hade fått till det någorlunda bra kommer mamma hem och säger att hon har fått vakuumpåsar som jag kan ha till min packning... Suck. Bara att riva upp och börja om igen. Kanske inte riktigt från början men i stort sett. Nu är det väl i princip klart, bara skivorna och dvd:erna som ska ner också men det tar jag imorgon. De måste placeras på väl valda stallen av säkerhetsskäl. Jag kommer gråta om något går sönder! I och för sig så kommer jag säkert gråta lite i vilket fall som helst, men det skulle kännas onödigt att gråta för att MITO-skivan delat sig i två delar. 
När jag vägde väskan i eftermiddags så vägde den 18,2 kg enligt vår våg. Förhoppningsvis väger den inte så mycket mer på flygplatsens våg... 


Dagens låt: Vad som helst med underbara Elliot Minor! <3   

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0