Onyttiga Malin.

Idag har jag ätit tre Jaffa cakes och en påse Walkers Salt & Vinegar chips. Nyttigt, jag vet. Jag har också varit ensam hemma sedan halv tolv-tiden. Jag trodde barnen och Ian skulle komma tillbaka tidigare men tydligen inte... Jag har ingen om var de är nu eller vad de har gjort hela dagen. Inte för att jag har med det att göra egentligen men det hade ju kanske varit trevligt att få reda på ifall de hade tänkt vara borta hela dagen eller bara ett par timmar. Jag vet inte heller om tjejerna ska sova här eller hos Ian inatt och jag har inte heller någon aning om hur morgondagen ser ut. Det sista är ganska viktigt att veta eftersom jag måste ringa tillbaka till Josefine och säga ifall vi kan träffas imorgon eller inte. Och hur ska jag kunna göra det ifall jag inte vet om jag kan imorgon eller inte? Heja. Jag får nog ringa snart i alla fall och säga att jag inte vet hur vi ska göra imorgon eftersom det fortfarande inte är någon hemma. Det känns liksom inte särskilt snällt att låta henne vänta på mitt telefonsamtal hela dagen, det var ganska många timmar sedan hon ringde... Ahja, det löser sig säkert.
Jag är sugen på fler chips, tror jag...


Dagens låt: The Heart Never Lies (live) - McFly (Jag vet, igen!)

Åsikter?
Författare: Sarah

ooh, hur kan du tycka om dom kakorna ? xD tycker att dom är jätteräliga :P

2007-08-27 @ 18:22:07
Författare: Nina

Hej! Jätteintressant att hör om dina äventyr i England=) Har förstått att du känner Sofie, och vi ska ju dit nästa år. Hur länge ska du stanna där?

2007-08-28 @ 16:27:29
URL: http://cindylouwho.blogg.se

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0