Kallt...!

Så, inatt somnade jag vid två-halv tre. Eller snarare imorse då... Jag stängde av datorn vid elva och lade mig sedan för att läsa 'Twilight' och det var ju naturligtvis dumt. Den boken fick mig helt klarvaken på någon minut, så bra den är! Jag skriver de tre första raderna från baksidan:

About three things I was absolutely positive.
First, Edward was a vampire.
Second, there was a part of him - and I didn't know how dominant that part might be - that thirsted for my blood.
Third, I was unconditionally and irrevocably in love with him.


Visst vill man bara ha boken när man läser det där?! Ojoj.
I alla fall. Jag var tvungen att gå upp kvart i sju för att fixa till mig lite innan det var dags att väcka Ellie och Josie. Vid sjutiden var vi uppe allihopa och när jag väckte Josie så frågade jag om hon kom ihåg vad det var för dag idag "What? No!" sade hon. Haha. Sen blev de smått hysteriska och skulle måla naglarna och allt också.
Theo gick vid tjugo i åtta och Ian kom strax efter med deras kläder och sen blev det lite stress för att tjejerna skulle hinna klä sig och äta lite frukost. De lämnade huset vid åttatiden (med min kamera eftersom Ians var trasig) och jag har varit själv sedan dess. Eller ja, själv och själv. Byggnadsarbetarna kom typ tio minuter efter att de andra gått. Jag trodde inte de hade egen nyckel så jag var beredd på att släppa in de i huset men de hade tydligen en nyckel så när jag gick i hallen för att hälsa så var det den allra yngsta killen och den andra som nog är min ålder som var där. Haha, lite pinsamt. "Hello", "Morning, how ya doin?" Jag sprang tillbaka till vardagsrummet fort som bara den. Nja kanske inte men nästan. Jag har åtminstone normala kläder på mig idag, och smink!

Det dröjer nog minst en och en halv timme innan de andra kommer tillbaka igen och jag har suttit med datorn här ända sedan de gick.

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0