"It's Dom and Tanny here from McFly!"

De två senaste dagarna har varit väldigt slappa. Har blivit väldigt mycket datortid eftersom vädret inte varit det bästa. Större delen av eftermiddagen igår spenderades med att bränna resten av mina McFly-videor till skivor. När det var klart hade jag sjutton stycken, inkluderat en med bara musik på. Jag brydde mig inte om att bränna alla radiointervjuerna eftersom jag aldrig lyssnar på dem men hade jag gjort det så hade det blivit en skiva till. Obsessed, yes? xD Så skönt när det var klart och jag kunde ta bort videorna från datorn, äntligen plats till att ladda ner nya och komplettera med!


Dagen idag har sedan ägnats åt att ladda ner, ladda ner och återigen ladda ner, haha. Jag var tvungen att kolla på en del av det jag brännt på tv också, bara för sakens skull att se det på en större skärm... Jag tog skivan med TMi. TMi-videor kan man se några i taget men sådär tjugo i rad blir lite väl mycket. Jag blir nervös av all extrem hyperhet som programledarna ägnar sig åt. Och så stör jag mig på den kvinnliga programledaren som tar varje tillfälle till att flörta, det är faktiskt ett barnprogram! Men TMi har sina stunder det också.
Jag kollade också på en HQ version av videon från '100 Amazing Number Ones' med lite klipp som inte är med i den lite kortare versionen som jag haft innan. Det är sådana videor som gör att kärleken till killarna bara växer, haha! Jag visste knappt var jag skulle ta vägen när Danny, med flit, sade: "It's Dom and Tanny here from McFly!" och när Harry konstant snubblade på orden vid något tillfälle.  


Ikväll ska jag passa Jack och Oscar, antagligen för sista gången innan jag flyr landet. Har inte sett de på hela sommaren så det ska bli väldigt kul! Vi har alltid så mysigt när jag är där, kollar på film och sådär. Inga alltför våldsamma aktiviteter inte, vilket passar mig fint.

Dagens låt: Fight For Your Right (live) - McFly


Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0