Countdown

Idag är det nio dagar kvar tills den stora flytten. Exalterande? Absolut. Nervöst? Inte så farligt. Jag är mest orolig över packningen, det har jag nog varit hela tiden. Tänk om jag bara får plats med typ, två par skor och några tröjor och sedan väger väskan för mycket? Det är min mardröm, att jag måste slänga ut hälften av det jag packat ner och inte kunna ta med så mycket som jag vill. Det lär väl ordna sig det också men jag misstänker att jag kommer få minst ett nervsammanbrott innan allt är klart...

Dagen har, so far, spenderats framför datorn och ute i solen. Jag lyckades äntligen bestämma mig för vilket färgtema bloggen skulle få och det får väl duga så länge även om jag hade velat ha det lite mer McFly-inspirerat. Wicked duger dock lika bra. På tal om Wicked så ser jag fram emot att få se den, väldigt mycket faktiskt. Har inte sett så många musikaler och den ska ju vara kanonbra! Soundtracket har höjt mina förväntningar också, tror jag ska inhandla det när vi ser den. Skulle velat ha en hoodie också men de är ju svindyra, £68, ofta man har råd med det. Den kostar mer än vad jag kommer att få i veckan! Får nog nöja mig med ett program och soundtracket. 
 




Jag tvekar fortfarande lite angående vilka McFly-konserter jag ska försöka få biljetter till på lördag. Det gäller att tänka smart eftersom det handlar om små ställen och biljetterna kommer att ta slut direkt. Jag ska i alla fall försöka med Croydon först eftersom det är sittplats och jag vill gärna ha chans på de allra bästa platserna innan sidan kraschar helt... Sedan får det nog bli Astoria. Det är ju ståplats och inte press på samma sätt att vara först som när det gäller sittplats. Men det kommer nog att bli lite knivigt eftersom när jag väl är klar med Croydon-biljetterna, förutsatt att det går smärtfritt, så kommer det att vara extremt tryck på sidan och när det lugnar ner sig finns det en risk att Astoria redan är slutsålt... Det känns dock som det bästa alternativet.
Sen får vi se hur det blir med Brighton. Jag får se vad Theo säger om avstånd, tågförbindelser osv. Dessutom är det kanske lite väl optimistiskt att försöka få biljetter till tre småställen... Det giget är ju på en lördag så det är inga problem på det sättet, men är det alltför krångligt med transporterna så avstår jag nog med tanke på att jag redan ska se killarna på Wembley och (förhoppningsvis!) två andra ställen med.

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0