Bratz

Idag var ännu en dag som jag skulle tillbringa helt ensam med Ellie och Josie. Theo behövde inte vara på jobbet riktigt lika tidigt idag som igår så vi hade lite mer tid på oss men byggnadsarbetarna kom dock i rätt tid så det blev inte direkt någon sovmorgon för det...
Vi gick upp, åt frukost och sedan spelade vi lite spel och lekte någon skum lek som jag inte riktigt förstod vad den gick ut på. Något med att en person skulle gömma ett antal gosedjur på olika ställen i ett rum och sedan skulle de andra leta efter dem och den som hittade den skulle skrika "bunny" och den som gömt den "honeybear bunny" och den som skrek först fick behålla gosedjuret. Det var lite lätt förvirrat och jag behövde inte ens anstränga mig för att vara dålig, haha. Tjejerna blev dock välidgt uppjagade av det men de lugnade ner sig när vi åt lunch och tittade på Disney channel. Det blir lite av den varan varenda dag och man kan väl säga så här att jag redan känner för att strypa Hannah Montana. Finns det en mer irriterande person i hela världen?!
På eftermiddagen tog vi sedan bussen in till Wimbledon för att gå på bio. Vi (dvs. Ellie och Josie) hade kommit överens om att vi skulle se 'Bratz' fastän Josie redan sett den en gång. Som alternativ fanns bl.a Hairspray (som jag ville se men tjejerna redan sett två gånger) och Evan Almighty (som ingen av oss sett). 'Bratz' var nog den sämsta film jag någonsin sett i hela mitt liv. Vi kan t ex ta en sen där alla tjejerna är ute och shoppar nya outfits till en "århundradets fest" och den blonda (kommer inte ihåg namnet) är fruktansvärt deprimerad. De andra blir helt till sig och frågar "Vad är det?!" och "Vad har hänt?!" och då svarar hon "Jag kan inte gå på festen!", "Varför?!" frågar de andra tillbaka "JAG HAR INGET ATT HA PÅ MIG!". Please... Give me a break. Den filmen får ett stort fett minus, så ytlig så det är inte klokt! Nog för att jag gillar lättsmälta filmer, men det finns gränser...
Sen åkte vi hem igen och Josie blev lite purken för att jag i stort sett fick dra henne från leksaksaffären som låg bredvid biografen. Men det lade sig igen när jag satte på en film som hon valt när vi kom hem.
Resten av kvällen har varit chill fast jag fick lägga tjejerna ikväll, bara för att ha gjort det en gång, trots att Theo var hemma.

Nej, nu är det dags för lite OC och sen min skönhetssömn. Byggnadsarbetarna kommer ju igen imorgon! Haha!

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0