Booooring...

Jag har så tråkigt, haha... Tjejerna är hos Ian ikväll och inatt eftersom Theo är borta och jag är ledig på helgerna. Det betyder att jag är helt ensam hemma, vilket är jäkligt skönt i och för sig men jag vet inte riktigt vad jag ska göra bara. Och jag är så sugen på choklad men jag har inte pallat gå och köpa något innan och nu är det för sent. Jag tänker inte gå omkring på okända gator i mörker i en storstad bara för att jag har lite sötsug.


Funderar på att gå ner och se på lite "engelsk tv". Men jag vet inte hur man sätter på den så det kan bli lite klurigt. Annars kanske jag bara går ner och gör ännu en kopp te och kollar på lite mer OC. Har bara sett två avsnitt av hela säsongen så jag har massor kvar att titta på.


Alltså det här med te är fruktansvärt beroendeframkallande. Särskilt teet de har här. Det blir så himla gott! Det är vanligt engelskt te och tar man i två skedar socker och lite mjölk så blir det perfekt. Jag har aldrig haft mjölk i teet innan för att jag har inte tyckt om det men jag testade det när jag kom hit, bara för att det är så "engelskt", och det är ju hur gott som helst. Men det är säkert bara för att det är just denna smaken på teet och just denna smaken på mjölken. Och sockret med. Jag gjorde teet som jag brukade göra hemma för ett par dagar sedan men det blev helt enkelt inte lika bra utan mjölken i...

Vilket kul sätt att tillbringa en lördagkväll i en förstad till en av världens största, coolaste städer i världen. Men jag klagar inte, jag är väldigt glad över att vara här! Så oroa dig inte, lilla mamma.


Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0