Biljetter fixade!

Croydon och Astoria fixat! Jag blev lite besviken över Croydon-biljetterna. Jag var inne på sidan från kvart över tio och uppdaterade, den sista kvarten ungefär varannan sekund (!), för att vara på den säkra sidan och så fort 'order' länken kom upp tryckte jag på den och sidan erbjuder mig platser på 'Row P'... Jaha, har alla de andra raderna redan sålt slut eller vad? Men jag vågade inte göra annat än ta de biljetterna, jag ska ju trots allt se de på Wembley också, tänkte jag.
Sedan gick jag vidare till att försöka på Astoria, på samma sida, men varenda gång jag tryckte på confirm så var det något som var fel, men man fick inte reda på vad... Suck. Jag loggade in på ticketmaster och försökte där istället och det gick bra med en gång, som tur var! Det tog mig knappt tjugo minuter att fixa biljetterna, jag hade förberett mig på minst en timme haha! 

Nu känns det jäkligt bra men fy sjutton vad jag var nervös innan... De sista tio minuterna när man bara sitter och klickar på "uppdatera" är riktigt hemska! Likadant varenda gång. Nu ska jag bara försöka lugna ner mig lite innan gästerna kommer. Kanske städa lite i mitt rum. Och lyssna på McFly såklart. 


Dagens låt: Don't Stop Me Now (DJ Zukins Remix 2007) - McFly  

Åsikter?
Författare: Mariam

grattis! ;D

2007-08-18 @ 13:11:17
URL: http://ultraviolet.blogg.se

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0